Tänä kesänä markkinoimme seutuamme teemoilla Tapahtumat (kesäkuu), Kymijoki (heinäkuu) ja Pyöräily (elokuu) kattoteemamme Löytämisen riemua puitteissa. Teemoitettu kesäkampanjamme on tähän mennessä saanut yksinomaan Facebookissa lähes miljoona näyttökertaa. Lisäksi digimarkkinointia on tehty koko seutua esittelevien blogitekstien ja seutuvideoiden avulla.
Löydät nyt Instagramista valmiita animoituja leimoja oma kohteesi markkinointiin. Näin seutumme saa yhteisen ilmeen ja matkailija pystyy helpommin koostamaan itselleen matkapaketin useista seudun palveluista. Kun luot markkinointikuvastasi julkaisun Instagramin Tarinat-osioon, lisää kuvan päälle GIF-valikosta seutumarkkinointileima hakutermillä Visit Kotka-Hamina.
Muistathan myös, että kevyen päivityksen läpikäynyttä seutuesitettä saat kolmella kielellä (suomi, ruotsi, englanti) matkailijoille jaettavaksi näistä pisteistä: